piątek, 3 kwietnia 2015

Basiory

"Wielka władza to wielka
odpowiedzialność" - Tsume
Imię: Tsume
Wiek: 5 lat
Stan: "No cóż... zapraszam!" - Tsume
Stanowisko: Przywódca Wojowników - Doradca Alfy i Bety
Lubi: Wspinać się na góry, biegać, pływać
Nie lubi: Marnować czasu, lenistwa
W wolnym czasie: To samo co w "Lubi"
Charakter: Tsume to basior poważny, nie znosi lenistwa, a sam jest bardzo aktywny. Ma dużo sekretów i jest trochę tajemniczy. Wszystkich ocenia sprawiedliwie - za dobre nagradza, a za złe karze. Wie czego chce, nie jest wybredny. Zazwyczaj jest opanowany, spokojny i rozsądny. Ma poczucie humoru i lubi towarzystwo. Romantyczny, odważny, honorowy, lubi przeżywać przygody.
Żywioł: Powietrze
Moce: 
-Tworzy barierę powietrzną
-Strzela powietrzem z łap
-Dmucha wiatrem
-Dzięki swojemu żywiołowi potrafi wyżej skakać (ponad 30 metrów)
-Potrafi latać choć nie ma skrzydeł
-Telekineza
Rodzina: Opisana w Historii
Historia: W jego domu od dzieciństwa panowała dyscyplina. Za najdrobniejsze przewinienie był bity i karany. Musiał się wiele uczyć, a jego rodzice nie pozwalali mu na spotykanie się z przyjaciółmi. Pewnego dnia uciekł z domu i już nie wrócił.
Jaskinia: 1
Na howrse: Tsune
Jak był mały:

Jak lata:

Po przemianie w człowieka:

W smoka:
_______________________________________________________
_______________________________________________________
"Przestaliśmy szukać potworów pod naszymi łóżkami,
 gdy zrozumieliśmy, że one są w nas."
Imię: Jack
Pseudonim: Joker
Wiek: około 6
Stanowisko: Morderca
Lubi: Zabawę, śmiech, żarty
Nie lubi: Powagi
Charakter: Jego charakter to istna mieszanka wybuchowa. Karykatura nieposiadająca nawet jednego kręgu kręgosłupa moralnego. W jego słowniku nie istnieje coś takiego jak sumienie, litość czy też lojalność. Uwielbia gnębić i zastraszać przypadkowo napotkane osoby, a zabijanie uważa za swój ulubiony sport. Żeby nie było, nie jest jakimś tam tępym potworem, o nie. Nie. Wbrew pozorom jest strasznie inteligentny. Zna się idealnie na manipulacji. Więc... lepiej trzymać się od niego z daleka, no chyba, że chcesz zdobyć kilka nowiusieńkich blizn.
Żywioł: Śmierć/ Mrok 
Moce: Najbardziej zabawne jest to, że on nie ma żadnych specjalnych mocy. No chyba, że zdolność do zabijania nawet we śnie się liczy. Jest za to odporny na ból, właściwie to jest masochistą - strasznie zabawne, nieprawdaż? Jak na swoją budowę jest niezwykle silny. Słynie również z robienia niezwykłych maszyn, pułapek a także toksyn i eliksirów. Joker na szyi ma zawieszoną fiolkę z trucizną, która powoduje, że ofiara umiera ze śmiechem na ustach.
Rodzina: Are you kidding me?! Niestety jakoś tak się stało, że nasz kochany Jack nie pamięta czy takową posiadał.
Historia: Jego historia jest dosyć krótka. Nikt nie wie, kim on jest, skąd przybył i co zamierza. On sam tego nie wie. Raz pamięta to w taki sposób, a kiedy indziej zupełnie inaczej. Jego przeszłość była zapisana akurat na tej kartce, którą ktoś zgniótł, porwał a następnie spalił. No cóż, zawsze powtarzał, że gdyby musiał posiadać przeszłość, wolałby mieć możliwość wielokrotnego wyboru.                  
Jaskinia: 6
E-mail/howrse: moviestarplanet315@gmail.com

Podczas walki:
______________________________________________________

"Kto żyje w strachu,
nie będzie dla mnie nigdy wolny" - Vanitas
Imię: Vanitas
Pseudonim: Van
Wiek: 5 lat
Stanowisko: Przywódca polowań
Lubi: Vanitas uwielbia biegać po lasach, łąkach. Lubi również być niezależny oraz szukać problemów takie jego małe hobby. Jego ulubioną porą dnia jest noc i jej zapach 
Nie lubi: Ponosić winy za swoje czyny w miarę możliwości unika jej. 
Charakter: Co można powiedzieć o Vanitasie? Może zacznijmy od jego lepszych cech. W dzieciństwie wykształciła się w nim inna osobowość. Na co dzień był miły i spokojny, ale w nerwowych sytuacjach stawał się pyskaty i nie do zniesienia. Z wiekiem obie te strony zamieniły się rolami, i tak oto jego normalną stroną jest ta 'zła', a lepsza czasami go nachodzi. Mówiąc już o niej, nie objawia się ona dosadnie. Proponuje mu tylko dobre uczynki, bycie dla kogoś miłym, pomocnym. W większości sytuacji udaje mu się nad nią zapanować. Czemu? Bo jej nie lubi. Może i bycie miłym jest super fajne i mega kul, ale jego to nie kręci. Przyjemność z bycia wrednym? Za dużo powiedziane. Taki jest i nikt tego nie zmieni. Nie czuje tego, że robi coś źle, bo robi to po swojemu. Idąc dalej tym tropem, nienawidzi dyktatury. To, że ty chcesz i karzesz mu coś zrobić, to jak...kazać wężu mówić migowym. Istotnie niemożliwe. Nie spełni twojej prośby, czy zachcianki, bo tobie się tak podoba. Gardzi wilkami, które gardzą innymi. Czysty paradoks. Jego charakter jest paradoksem. Nie uważa się za wielkiego króla świata, tylko o wiele bardziej dojrzałego od wielu innych. Podsumowanie? Jeśli chcesz, to podejdź i zagadaj. Może interesują cię takie typy jak on.
Żywioł: Powietrze
Moce:

•Formowanie i zmienianie (kształtu i rodzaju) chmur 
•Wywoływanie huraganów i trąb powietrznych 
•Tworzenie dookoła siebie (lub kogoś) bąbla powietrza (np. w wodzie)
•Potrafi widzieć w ciemności 
•Latanie przy dużym podmuchu powietrza wytworzonego przez siebie
Rodzina: Brak
Jaskinia: 2
Howrse: misiaczek

______________________________________________________
 "Co mnie nie zabije.. 
niech lepiej zacznie uciekać." - Dante

Imię: Dante
Pseudonim: siotra woła na niego Dani
Wiek: 4 lata
Stanowisko: Morderca
Lubi: Walki, Biegi bez ustanku, wyścigi, 
Nie lubi: sporo tego.. 
W wolnym czasie: bigac, polować na duże zwierzyny w samotności, 
Charakter: Dante to bardzo przystojny i szarmancki basior, który potrafi oczarować nie jedną waderę. Chodź chyba nie szuka miłości, jeszcze nie znalazł odpowiedniej kandydatki. Czasami tajemniczy, gdy trzeba agresywny i wredny. Dobry przywódca, umie pomóc. Nie da sobą rządzić byle komu. Trudno się do niego zbliżyć przez jego agresywne zachowanie. Mało ufny a przez to niebezpieczny. Wpaniały obrońca. Tak jak bardzo może być nadopiekuńczy w stosunku do bliskich, tak jest bezlitosny dla tego kto zrani ich. Umie być wygadany, wredny i złośliwy ale jednak są wilki które go lubią. Nikt tak naprawdę dobrze go nie zna bo jest zamknięty w sobie. Mimo wszystko może to przez swoją tajemniczość jest tak interesujący ?
Żywioł: Duch'a
Moce: Wchodzenie do świata zmarłych, Władanie nad pięcioma żywiołami - ognia, wody, powietrza, ziemi i ducha - dzięki któremu może podarować komuś połowe swojego życia, ale wedy ten wilk czuje to co Dante, jego uczucia.
Rodzina: 
Historia: tajemnica..
Jaskinia: 8
Howrse: xxxnikixxx12


Inne zdjęcia/Po przemianie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz